Bună, dragii mei! Vă spuneam de ceva timp că viața mea personală este un pic dată peste cap, iar oboseala și-a pus amprenta cum a putut ea mai bine. Chiar dacă de abia fac față, încerc să mă pun repede pe picioare și cum sănătatea este pe prim plan am hotărât să iau o mică pauză în ceea ce privește blogul. Nu vă speriați, sunt bine… doar că s-au adunat foarte multe chestii și organismul mi-a arătat că viața nu înseamnă doar muncă și haos. Așa că, un prim sfat: aveți grijă de voi și încercați pe cât posibil să mai faceți ceva și pentru sufletul vostru!
După cum bine știți, în februarie am început cursul de Marketing și Comunicare oferit de Institutul European de Cursuri prin Corespondență Eurocor.
De ce să alegi Eurocor?
• metoda unica de învățare: studiați acasă, în ritmul propriu
• durata de studiu flexibilă: decideți singuri când absolviți cursul
• rezultate imediate: în doar 15 minute de studiu pe zi
• caracter practic: asimilarea rapidă și punerea în practică a cunoștințelor de la primele lecții
• profesor personal: asigură îndrumarea pe durata întregului curs
• expediție în toată țara: trimiterea pachetelor de curs prin poștă, în orice localitate din țară
• prețuri accesibile: plătiți lunar un preț avantajos
V-am rămas datoare cu ce am învățat în ultimile două luni la cursul de marketing și comunicare, nu? Am parcurs modulul nr 4 și 5 mai greoi decât de obicei, dar ca de obicei am aflat multe lucruri interesante. În modulul nr 4 am acumulat informații despre cunoașterea comportamentului consumatorului, despre diferențele culturale și categoriile posibile de nevoi.
În modulul nr 5 am aflat despre existenţa mărcii ca semn distinctiv a unui brand, despre designul unui ambalaj ce ţine cont de identitatea vizuală a brandului şi nu în ultimul rând, despre politica de produs ce se concentrează asupra cumpărătorilor şi satisfacerea nevoilor lor într-o manieră ce ajută la bunăstarea brandului şi la procesul vânzărilor.
În final în aceste module am înţeles care sunt principiile corecte ale administrării portofoliilor de produse sau servicii şi care sunt mecanismele de formare şi funcţionare a nevoilor şi atitudinii oamenilor şi legatura lor cu alegerile pe care le fac. Dacă lucrezi în domeniul de Marketing sau Comunicare, acest curs te va ajuta să înțelegi și să pui în practică cele mai rapide și eficiente metode de promovare. Abia aștept să văd ce informații voi găsi în modulele următoare!
Puteți opta pentru o lecție demonstrativă sau poți alege unul dintre cursurile de limbi străine, calculatoare, profesionale sau hobby oferite de Eurocor la prețuri foarte accesibile! Puteți alege unul din cursurile de limbi străine (engleză, franceză, germană, italiană, spaniolă, rusă, olandeză, turcă, chineză), cursuri de design și creație (design interior, desen și pictură, fotografie digitală, arhitectura grădinii etc) sau unul din cursurile de resurse umane, calculatoare, turism sau vânzări.
De reținut: absolvenţii cursurilor prin corespondenţă pot participa la programe de pregătire faţă-n faţă, autorizate, de scurtă durată, la sfârşitul cărora se poate obţine un Certificat de absolvire emis împreună cu Ministerul Muncii. Acest certificat, tradus şi apostilat, este recunoscut în România şi în alte ţări ale Uniunii Europene.
Voi ce curs ați dori să urmați? Vă tentează un curs prin corespondență?
Spor la invatat, eu nu cred ca as mai avea rabdare sa invat.