S-a mai dus o ediţie de SuperBlog , în care sute de bloggeri s-au întrecut în arta scrisului.Unde au tronat poveşti de prietenie virtuală, articole pline de creativitate şi locul unde fiecare a avut de câştigat.Fiind la a doua participare într-un concurs de acest gen , pot spune că am privit altfel probele la care am fost supuşi. Tot o boboacă mă consider şi de fiecare dată am avut ceva de învăţat de la participanţii mai vechi .
Înainte de-a intra în miezul problemei , vreau să mulţumesc tuturor cititorilor mei pentru că au fost alături de mine în aceste două luni.Vă mulţumesc că mi-aţi citit articolele , că aţi criticat acolo unde a fost cazul şi în primul rând că apreciaţi munca mea de blogger.Mulţumesc celor care prin mesajele voastre mi-aţi transmis optimism şi mi-au dat putere să merg mai departe. Vouă , dragii mei vă datorez ceea ce sunt acum şi nu aş fi rezistat fără aprecierile voastre.
Revenind la oile noastre ,în penultima probă din SuperBlog 2013 , suntem invitaţi să spunem părerea noastră despre puterea parteneriatului în blogosferă. Nu vreau sub nici o formă să încep cu definiţii pompoase sau ştinţifice , pentru că mulţi nu ar înţelege mare lucru şi poate v-aş plictisi .Vreau să punctez faptul că în această competiţie , s-au depus eforturi titanice în organizarea şi promovarea în mass-media .Este de admirat (din punctul meu de vedere ) răbdarea şi generozitatea organizatorilor pe tot parcusul competiţiei. Fiecare din noi, avem o personalitate aparte şi deseori au apărut mici discuţii în contradictoriu legat de sistemul de jurizare sau de interpretare a probelor.Mulţi dintre veteranii ediţiilor trecute , au ajuns prin acordul lor , parteneri media. Ce înseamnă acest lucru? Ca partener media ,ajuţi la promovarea competiţiei prin articole pe site-ul sau blogul personal sau după caz, prin programe tv sau radio.Cei mai mulţi dintre ei , au făcut acest lucru la începutul acestei ediţii , când se făceau înscrierile şi îndemnau bloggării să-şi exprime talentul în arta scrisului.
Vreau să mulţumesc unui blogger partener şi anume Mnealui , care de la început şi-a oferit sprijinul şi ajutorul celor care au nevoie pe tot parcursul competiţiei.Recunosc că eu nu am apelat la acest ajutor ,dar presupun că niciodată nu este târziu. RadioLynx a fost în fiecare săptămână alături de noi şi ne-a bucurat sufletele cu emisiuni interesante şi la obiect . Aş dori ca pe viitor să se aloce mai mult timp (dacă este posibil) pentru emisiuni în care să fie promovaţi participanţi noi sau vechi , unde să se discute mai pe larg micile „defecte ” ale competiţiei şi mi-aş dori să se dicute mai pe larg , ce îşi doreşte un sponsor de la un blogger sau viceversa.
Un parteneriat în blogosferă este benefic pentru toate părţile implicate(sponsori ,parteneri media,bloggeri). Implicarea tuturor aduce satisfacţii ,crează legături puternice şi totodată îţi dă senzaţia că deţii puterea de a schimba ceva .Nu sunt o expertă în această parte nevăzută a blogosferei , aşa că nu pot reda clar şi exact ce înseamnă puterea unui parteneriat în blogosferă. Un lucru este cert , toţi avem de câştigat şi nimeni nu se naşte învăţat .Voi încerca pe viitor să acumulez mai multe cunoştinţe despre acest lucru şi când voi simţi că sunt în măsură să vorbesc şi să dau sfaturi legate de cum ar trebui să decurgă un parteneriat, o voi face cu mare drag. Până atunci , mulţumesc celor care s-au implicat vizibil în această competiţie şi celor care cred în puterea blogosferei .
Parteneriatul în blogosferă…
Acest articol a fost scris pentru proba numărul 27 , din cadrul competiţiei SuperBlog 2013 !